vrijdag 1 februari 2008

Demi sec met Temara

De Heerlense dialectgroep genaamd Demi Sec, of zoals je wilt Demi-Sec, zingt een leuk liedje over Temara. Ze zingen een beetje plat over een meisje genaamd Temara (dus niet Tamara). Falcon radio draait Temara helemaal grijs. Elk uur van de dag wordt Temara van Demi Sec aangevraagd en ook gedraait. De verwachting is een carnavalskraker voor de regio Maastricht e.o.. En dat voor een Heerlens liedje!!!
Het nummer schijnt nergens op cd te koop te zijn.

OH TEMARA
2007/2008: Tekst: Wim Albrink - arr.: Axel Lindelauf
Zang: Demi-Sec (Getske)

Op ’t Tanzmarietje-treffe zag ik je danse.
Dach meteen al met die heete wil ik wel sjanse.
En toen maakte je een sjpagaat, ut water sjtond me in de naat.
Je denkt toch niet tot ik je bij die zjwoele pater laat!!!

Refrein:
Oh oh ooh Temara,
Wat heijje toch met Frenkie?
Geef die zjwijnekop toch traan, ken ik je begaaije gaan.
In me ooge sjtaat ’n traan, van jou gaat alles bij me sjtaan.
Want op jou ben ik zo heet wie een bana-aan!

De andere week nog zag ik je sjtaan in die kroeg hier.
Je viel me meteen op tussen die lege glaaze bier.
Frenkie was er dus niet bij, en daarvoor voel ik me nou wie een ei.
Want je liep alweer naar buite zonder mij erbij!

Oh Temara, van jou krijg ik ’t tsungele in de beene.
Als ik je vot zie, ben ik hendig ’t sjpoor kwijt ouwhoer.
Je puutsj, je gesjtel en al helemaal je memme.
Jij zou de tijger in me tenk wel kenne temme.
Maar jij, jij moes zo nodig met die zjwijnekop van ’n Frenkie gaan loope.
Als die wis tot ik op je val dan gaat die wiekser me sjloope,
Net wie die brakken op ze bedrijf.
Dus ik denk, tot ik maar met me jatte van je sjnoepkraam blijf !!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Superplaatje, supergasten dus echt geweldig!!!!